REKLAMACJE

  • W przypadku gdy zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji.

  • Reklamację należy zgłosić pisemnie.

  • Reklamowany produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą) na adres sklepu.

  • Zastrzegamy sobie prawo 14 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od chwili otrzymania towaru.

  • Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji istnieje możliwość wymiany reklamowanego produktu na inny lub zwrot należności na konto bankowe wskazane przez Klienta.

  • Zwrot zostaje zrealizowany w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.

  • Koszt dostarczenia reklamowanego towaru ponosi Klient.

  • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, doradzamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami, telefonicznie pod numerem telefonu +48 533 864 833 lub na adres e-mail sklep@kloshart.pl.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli  masz jakieś wątpliwości lub pytania zadzwoń do nas pod numer +48 533 864 833 lub napisz maila sklep@kloshart.pl, a my zajmiemy się wszystkimi formalnościami.

 

 

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj 5% rabatu na swoje pierwsze zakupy

Ładowanie...

Strona sklepu korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej. Polityka cookies

Zamknij